#

WEBterminal Inter Parts

19/06/2017

 

Precyzyjna wyszukiwarka części zamiennych, pełna historia zamówień i płatności, przebieg reklamacji oraz zwrotów, a do tego aktualne promocje i bonusy w jednym miejscu? Teraz jest to możliwe w WEBterminalu firmy Inter Parts.

 

Bieżący okres to kolejny ważny moment w procesie obsługi klientów Inter Parts. Firma wdrożyła nowy system zamówieniowy w formie standardowej strony w przeglądarce internetowej. Terminal jest dostępny dla wszystkich obsługiwanych oraz potencjalnych klientów hurtowych oraz warsztatów samochodowych. Istotnym atutem wdrożonego rozwiązania jest elastyczność i mobilność narzędzia, a także brak konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania.

Precyzyjne wyszukiwanie części

WEBterminal umożliwia wyszukiwanie części wg ich symbolu lub nazwy, a także wg modelu, marki albo typu silnika samochodu. Przy każdym produkcie klienci znajdą szczegółowe dane towaru, takie jak: dostępność, cena, symbole OE/OEM, a także proponowane zamienniki, w tym według katalogu TecDoc. Opis towaru uzupełniają zdjęcia. Wyszukiwanie ułatwiają również skróty, które odsyłają do popularnych grup towarowych, jak: akumulatory, płyny, koła, czy elementy silnika.

Pełna historia zakupów w jednym miejscu      

Każdy zarejestrowany w WEBterminalu klient Inter Parts może na bieżąco przeglądać historię swoich zamówień oraz rezerwacji. System daje wgląd do wszystkich faktur zakupowych oraz płatności nierozliczonych. Co więcej klienci mogą tworzyć kosztorysy z danymi klienta końcowego z komentarzami i kosztami dodatkowymi, jak np. robocizna. WEBterminal pokazuje zgłoszone reklamacje, ich statusy i daje możliwość składania nowych wraz z dokumentami RMA. Poprzez system można także generować zwroty produktów oraz przeglądać historię zwracanych towarów.

Premiówki – nowy system promocyjny

Wygodny terminal zakupowy został wprowadzony wraz z nowym systemem nagradzania klientów. Nabywcom hurtowym, dokonującym zakupu produktów marek objętych promocją, przyznawane są tzw. Premiówki. Każdy zarejestrowany klient może na bieżąco śledzić liczbę zdobytych punktów oraz wymieniać je na atrakcyjne nagrody z obszernego katalogu produktów. 

Nowy terminal zakupowy

Banner newsletter

Banner narzędzie.interparts.pl

Kontakt z naszym handlowcem

Piotr KamińskiKoordynator ds. rozwoju rynku

606 672 140

Robert Kosowski(oddział Białystok, Ogrodniczki)

728 954 466

Grzegorz Fedorowicz(woj. dolnośląskie)

696 025 656

Adrian Kruszewski(woj. pomorskie - obsługa stacjonarna z CE)

784 045 326

Ireneusz Chmieliński(woj. mazowieckie - obsługa stacjonarna z CE)

662 270 761

Jacek Stawiarski(woj. małopolskie, świętokrzyskie, podkarpackie)

666 368 638

Maciej Klessa (woj. wielkopolskie)

662 270 766

Firma Inter Parts jest Beneficjentem środków z  Unii Europejskiej w ramach programu Narodowa Strategia Spójności

Mazury Gold & Country Club
Logo Mazury Golf & Country Club